Szanowni Państwo,
niniejszym informujemy, iż osoba przyjęta na studia na Uniwersytecie Łódzkim nabywa prawa studenckie i rozpoczyna studia od momentu złożenia ślubowania. Ślubowanie jest oświadczeniem składanym w systemie elektronicznym USOSWeb.
Aby uzyskać statusu studenta Uniwersytetu Łódzkiego, konieczne jest w terminie 1-10 października 2024 roku wykonanie następujących kroków:
- zalogowanie się na swoje konto studenckie w systemie USOSWeb
a następnie:
- zaakceptowanie oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych / niestacjonarnych / odpłatnych stacjonarnych w języku obcym
- zaakceptowanie ślubowania (uwaga: ślubowania są odrębne dla każdego kierunku, na które zostały złożone dokumenty)
Nie podjęcie ww. działania w wyznaczonym terminie skutkuje anulowaniem wpisu na listę studentów.
Jeśli Pani / Pan nie planuje rozpoczęcia studiów, bardzo prosimy o pilne przesłanie do dziekanatu odpowiedniego wydziału wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.
Ważne: wiadomość ta musi być wysłana z tego adresu e-mail wskazanego przy rekrutacji.
ENG
Ladies and Gentlemen,
We hereby inform you that a person admitted to studies at the University of Lodz acquires student rights and begins studies from the moment of taking the oath. The oath is a declaration submitted in the electronic USOSWeb system.
In order to obtain the status of student of the University of Lodz, it is necessary to take the following steps between 1 and 10 October 2024:
- log in to your student account in the USOSWeb system
and then:
- accept the statement of familiarisation with and obedience to the rules of payment for educational services provided at the University of Lodz for full-time / part-time / paid full-time studies in a foreign language
- accept the confirmation of taking the oath (NOTE: the oaths are separate for each study programme for which documents were submitted).
Failure to take the aforementioned action within the deadline will result in cancellation of the student's enrolment.
If you are not planning to start your studies, we kindly ask you to urgently send an e-mail to the Dean's Office of the relevant faculty asking to cancel your enrolment for studies.
Important: the message must be sent from the e-mail address provided during admissions.