PORTAL REKRUTACYJNY
Społeczność Uniwersytetu Łódzkiego z każdym rokiem staje się coraz większa. Jeżeli chcesz do nas dołączyć, weź udział w rekrutacji prowadzonej za pośrednictwem systemu Internetowa Rejestracja Kandydatów. Znajdziesz w nim wszystkie informacje dotyczące terminów, dokumentów i kolejnych kroków na drodze do uzyskania statusu studenta lub doktoranta UŁ. Jeżeli zdecydowałeś już, na jakie studia chcesz aplikować, przejdź do portalu rekrutacyjnego, w którym zarejestrujesz wszystkie wyniki i dokumenty niezbędne do tego, żeby stać się studentem UniLodz.
Klikając link PORTAL REKRUTACYJNY, przechodzisz do zewnętrznego systemu Uniwersytetu Łódzkiego IRK 2.0.
INFORMACJE DLA KANDYDATA
- Etap 1 - Wybór kierunku studiów. Wszystkie kierunki studiów oferowane przez WFH UŁ znajdują się na naszej stronie internetowej w serwisie rekrutacyjnym.
- Etap 2 - Rejestracja w systemie elektronicznej rekrutacji.
- Etap 3 - Wypełnienie formularza rejestracyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji.
- Etap 4 - Wprowadzenie wyników ze świadectwa maturalnego lub oceny z dyplomu z ukończonych wcześniej studiów (dotyczy kandydatów na studia II stopnia) w systemie elektronicznej rekrutacji.
- Etap 5 - Zeskanowanie zdjęcia i przesłanie go do systemu elektronicznej rekrutacji. Zdjęcie musi spełniać wymagania stosowane przy wydawaniu dowodów osobistych.
- Etap 6 - Wniesienie opłaty rekrutacyjnej oraz przyporządkowanie wpłaty do odpowiedniego kierunku po zalogowaniu w systemie elektronicznej rekrutacji
UWAGA!!!
Aby wziąć udział w rekrutacji na danym kierunku/specjalności, należy uiścić opłatę rekrutacyjną najpóźniej ostatniego dnia zapisu wynikającego z daty podanej przy wybranym kierunku/specjalności. Kwotę należy wpłacić na wygenerowany przez system rekrutacyjny indywidualny numer konta. Można to zrobić zarówno na poczcie, jak i przelewem internetowym (termin pojawienia się opłaty na koncie to od 3 dni do 2 tygodni, w zależności od formy płatności). Wpłatę należy podpiąć pod wybrany kierunek. Zgodnie z zarządzeniem Rektora z opłaty zwolnieni są wychowankowie domów dziecka oraz pełne sieroty.
UWAGA!!!
Osoby będące aktualnie studentami danego kierunku studiów mogą brać udział w postępowaniu rekrutacyjnym na ten sam kierunek, jednak w razie pomyślnego wyniku rekrutacji warunkiem przyjęcia jest uprzednie skreślenie z dotychczasowej listy studentów. Nie jest bowiem możliwe wielokrotne, równoczesne posiadanie statusu studenta tego samego kierunku studiów! Z powyższych względów, w przypadku osób będących już studentami danego kierunku, rekrutujących się ponownie na ten sam kierunek, komisja rekrutacyjna będzie przyjmować dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia dopiero po uprzednim okazaniu decyzji o skreśleniu z listy studentów bieżącego roku studiów, pod rygorem wydania postanowienia o odmowie wszczęcia postępowania rekrutacyjnego.
- Etap 7 - Złożenie przez kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia wymaganych dokumentów w miejscu i terminie wskazanym w systemie elektronicznej rekrutacji. Dokumenty należy przesłać pocztą tradycyjną z dopiskiem "REKRUTACJA" na adres:
Wydział Filozoficzno-Historyczny
Uniwersytet Łódzki
ul. Narutowicza 65
90-131 Łódź
Możliwe jest również złożenie dokumentów osobiście w dniach i godzinach podanych w zakładkce "Terminy i miejsce składania dokumentów".
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, należy przesłać oryginał świadectwa maturalnego lub kopię poświadczoną notarialnie (preferowane). Oryginał świadectwa należy odebrać z dziekanatu niezwłocznie po rozpoczęciu roku akademickiego.
Uwaga! Decyzje pozytywne nie będą wysyłane, ani wręczane kandydatom. Przyjęcie na studia oznacza wpis na listę osób przyjętych na studia. Informacja ta będzie widoczna na koncie rekrutacyjnym.
- Etap 8 - Po przyjęciu na studia zapoznaj się z informacjami dla osób przyjętych na studia stacjonarne / studia niestacjonarne
Odwołania:
Po wszystkich etapach - osoby nieprzyjęte na studia mogą składać odwołania, od chwili odebrania pisemnej decyzji w sprawie. Odwoływanie się od decyzji widocznej w systemie elektronicznej rekrutacji jest przedwczesne i skutkuje wydaniem przez Uczelnianą Komisję Rekrutacyjną postanowienia o niedopuszczalności odwołania.
Zarządzenie nr 112 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 5.05.2023 r. w sprawie: opłat wnoszonych przez cudzoziemców korzystających z usług edukacyjnych w Uniwersytecie Łódzkim (logowanie anonimowe)
Pliki do pobrania
- Regulamin postępowania rekrutacyjnego (222 KB)
- Zasady rekrutacji na rok akademicki 2023/2024 (858 KB)
- Terminarz rekrutacji na rok akademicki 2023/2024 (274 KB)
- Zarządzenie nr 88 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 27.03.2023 r. w sprawie: opłaty za postępowanie rekrutacyjne dla kandydatów na studia wyższe w Uniwersytecie Łódzkim w rekrutacji na rok akademicki 2023/2024 (177 KB)
Kandydat zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
na studia I stopnia i jednolite studia magisterskie:
- kserokopię świadectwa dojrzałości poświadczoną przez Uniwersytet Łódzki - w przypadku składania osobistego oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości wydany przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu Podkomisji Rekrutacyjnej (w przypadku kandydatów ze starą maturą: wymagana jest kserokopia świadectwa dojrzałości poświadczona przez Uniwersytet Łódzki - oryginał świadectwa dojrzałości wydany przez szkołę kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu komisji rekrutacyjnej) - w przypadku przysyłania dokumentów pocztą należy przesłać oryginał i kserokopię, oryginał zostanie zwrócony
na studia II stopnia:
- kserokopię dyplomu ukończenia studiów i suplementu (od 2005 roku) poświadczone przez Uniwersytet Łódzki - w przypadku składania osobistego oryginał dyplomu i suplementu wydany przez szkołę wyższą kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu Podkomisji Rekrutacyjnej - w przypadku przysyłania dokumentów pocztą należy przesłać oryginał i kserokopię, oryginał zostanie zwrócony
oraz:
- wydrukowana z systemu elektronicznej rekrutacji ankieta osobową
- fotografię o wymiarach 35x45 zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (podpisaną na odwrocie imieniem i nazwiskiem),
- wymagane jest okazanie dowodu osobistego Podkomisji Rekrutacyjnej, a w przypadku przysyłania dokumentów pocztą należy zweryfikować dane osobowe w dziekanacie po przyjęciu na studia
Warunkiem koniecznym przyjęcia na studia osób zakwalifikowanych jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów. Niezłożenie dokumentów w określonym terminie oznacza rezygnację ze studiów.
Terminarz rekrutacji na studia na Wydziale Filozoficzno-Historycznym UŁ.
Pliki do pobrania
Studia I stopnia:
Adres:
Wydział Filozoficzno-Historyczny UŁ
ul. Narutowicza 65
90-131 Łódź
pokój 6 (parter)
Terminy:
19.07.2024 (piątek) godz. 9.00-17.00
20.07.2024 (sobota) godz. 9.00-17.00
22.07.2024 (poniedziałek) godz. 9.00-17.00
23.07.2024 (wtorek) godz. 9.00-17.00
Lub pocztą tradycyjną (decyduje data stempla pocztowego do 23 lipca):
Wydział Filozoficzno-Historyczny UŁ
ul. Narutowicza 65
90-131 Łódź
z dopiskiem: REKRUTACJA
Kontakt do podkomisji:
e-mail: rekrutacja-filhist@uni.lodz.pl
numer telefonu: 42 635-61-64 (kontakt możliwy w godzinach dyżurowania podkomisji rekrutacyjnej)
Studia II stopnia:
Adres:
Wydział Filozoficzno-Historyczny UŁ
ul. Narutowicza 65
90-131 Łódź
pokój 6 (parter)
Terminy:
25.07.2024 (czwartek) godz. 9.00-17.00
26.07.2024 (piątek) godz. 9.00-17.00
Lub pocztą tradycyjną (decyduje data stempla pocztowego do 26 lipca):
Wydział Filozoficzno-Historyczny UŁ
ul. Narutowicza 65
90-131 Łódź
z dopiskiem: REKRUTACJA
Kontakt do podkomisji:
e-mail: rekrutacja-filhist@uni.lodz.pl
numer telefonu: 42 635-61-64 (kontakt możliwy w godzinach dyżurowania podkomisji rekrutacyjnej)
Studia niestacjonarne I i II stopnia (e-historia): informacje zostanę podane
Adres:
Wydział Filozoficzno-Historyczny UŁ
ul. Narutowicza 65
90-131 Łódź
pokój 6 (parter)
Terminy:
Terminy przyjmowania dokumentów zostaną wkrótce ogłoszone.
Lub pocztą tradycyjną (decyduje data stempla pocztowego):
Wydział Filozoficzno-Historyczny UŁ
ul. Narutowicza 65
90-131 Łódź
z dopiskiem: REKRUTACJA
Kontakt do podkomisji:
e-mail: rekrutacja-filhist@uni.lodz.pl
numer telefonu: 42 635-61-64 (kontakt możliwy w godzinach dyżurowania podkomisji rekrutacyjnej)
Informacje dla Studentów I roku:
Opłatę za legitymację w wysokości 22,- zł należy wpłacić na konto:
Wydział Filozoficzno-Historyczny Uniwersytetu Łódzkiego
43 124030281111001029430975
Potwierdzenie opłaty należy przesłać na adres mailowy lub przesłać pocztą do odpowiedniego pracownika Dziekanatu obsługującego wybrany kierunek studiów na Wydziale Filozoficzno-Histroycznym UŁ:
mgr Katarzyna Czupryniak (specjalista)
archeologia, etnologia i antropologia kulturowa, filozofia I rok I stopnia, wojskoznawstwo I stopień
T: 42 635 61 08
E: katarzyna.czupryniak@uni.lodz.pl; filhistdzien@uni.lodz.pl
pokój: 03
mgr Małgorzata Orzechowska (specjalista)
historia, filozofia II i III rok I stopnia, wojskoznawstwo II stopień
T: 42 635 61 08
E: malgorzata.orzechowska@uni.lodz.pl; filhistdzien@uni.lodz.pl
pokój: 02
mgr Izabela Pawełek (specjalista)
okcydentalistyka, filozofia II stopień, historia sztuki, studenci programu Erasmus/Mobility
T: 42 665 56 90
E: izabela.pawelek@uni.lodz.pl; filhistdzien@uni.lodz.pl
pokój: 03
godziny przyjęć pokoi 02 i 03
- poniedziałek 10:00-15:00
- wtorek 8:00-13:00
- środa 13:00-15:00
- czwartek 8:00-13:00
- piątek 8:00-13:00
* w ostatnią środę miesiąca dziekanat jest nieczynny